Akár kerékcserére is kimegyünk
Napokban történt meg, hogy egy kedves hangú bácsi kereste fel telefonos ügyfélszolgálatunkat, mert defektet kapott hazafele menet, és ugyan még haza tudott menni az autóval de azóta teljesen leeresztett a kerék. Elmondta nekem, hogy van pótkereke és mindene a szükséges kerékcseréhez, de ő már idős és nem érzi magát eléggé fittnek, hogy ennek a munkának neki merjen állni.
Megkérdeztem tőle, hogy hol van az autó és, hogy milyen autóról van szó, és mi a rendszáma. Miután az ő személyes elérhetőségét is megadta, próbáltam őhozzá hasonlóan kedvesen és figyelmesen tájékoztatni a várható érkezési időről, a felmerülő költségekről. Még arra kért minket, hogy érkezés előtt egy pár perccel szóljunk neki, mert akkor az autónál várná a munkatársunkat, ezt meg is ígértem majd jeleztem neki, hogy egyeztetek a szerelőmmel és visszahívom.
Felvettem a kapcsolatot a szerelővel és leegyeztettem az időpontot a szerelésre. Ugyan ebben az esetben a gyorsaság nem lett volna elsődleges szempont de szerencsém volt és volt szabadideje a szerelőnek, így 1 óra múlva már a címen is tudott volna lenni a kolléga. Visszahívtam az ügyfelet, hogy tájékoztassam. Nagyon megörült nekem, mert nem is számított ennyire gyors reagálásra sem. Még egyszer pontosítottam a címet és elköszöntem.
Szerelőnk kiment a címre, ahogyan kérte az ügyfél érkezés előtt pár perccel felhívta telefonon. Az ügyfél egy vérbeli nagypapa volt aki a kocsinál várta a kollégámat. Elmesélte, hogy neki ez általában nem szokott gondot okozni, mert nem sűrűn fordul vele elő a defekt sem, és egyébként is meg szokta tudni oldani ezeket az apróbb szereléseket, csak nem tudja kire bízni a kis unokát amíg ő szerel. A kis unoka egy kétéves szoknyás kislány volt aki a bácsi minden figyelmét igényelte és le is kötötte. A kollégánk mivel tényleg minden rendelkezésére állt a kerékcseréhez gyorsan megcsinálta a munkát. Miután rendezték az összeget, elköszöntek egymástól.
Minőségbiztosítási okok miatt, szoktuk ügyfeleinket megkérdezni, a szolgáltatásunkról. Jelen esetben is ezért kerestem fel másnap az ügyfelet telefonon, aki elmondta, hogy ő eddig csak németországi nyaralásai során az ottani vállalkozásoknál tapasztalt hasonlót mint amit nálunk tapasztalt. Az ügyfélszolgálatunk valóban elérhető, kedvesen és segítőkészen és érthetően beszéltek vele. Amit megígértek neki a szerelővel kapcsolatban azt is maradéktalanul betartottuk és még gyorsnak is találta a szolgáltatást. A szerelő kolléga udvarias és segítőkész és figyelmes volt.
Magyarországon szolgáltatásokkal kapcsolatban nem tapasztalta, hogy bármelyik cég is foglalkozna azzal, hogy az ügyfél mit tapasztalt. Megköszöntem az értékelését és elköszöntem.
Ha Ön is bajba kerül, hívja bátran ügyfélszolgálatunk, a segítségére leszünk!